unesco-world-heritages.reismee.nl

Bijgewerkte links naar fotoboeken

We hebben in het rijtje links weer een aantal dingen toegevoegd, waaronder enkele fotoboeken. Zoals de allerlaatste (die is nog bijna nat) over ruim 25 cruises. Daar ben ik lang mee bezig geweest (we kunnen toch geen kant op vanwege de coronacrisis) en vervolgens Jan met de tekstcontrole (geen censuur hoor). Het heeft ons goed beziggehouden. Je vindt de links in de rechtkolom van het blog.

Pas op elkaar en een virtuele knuffel.

More links have been added to our blog. Some photobooks among them, like our last new one. It helped Jan and me through the corona-crisis. It is nice to relive several cruises this way.

Take care and receive distant Hugs.

Reacties

Reacties

Marcel de Groot

Altijd lastig, dingen die "RECHTS" staan en "LINKS" blijken te heten.

Alie Rommers-Jong

klopt Marcel en als je dan ook nog links bent en behalve schrijven alles met die hand doet ... dubbel ingewikkeld. Blij dat ik nooit ben gaan golfen.

Historisch:
Ooit een halfuur bij een sollicitatie zitten wachten tot een telefonerende heer in de kamer waar ik was heengestuurd klaar was en mij kon ondervragen. Na een halfuur was hij klaar en op dat moment kwam degene waar ik echt moest zijn, zoeken waar de sollicitant was gebleven. Dat was ik dus. Gevraagd of ik dan maar gelijk weer moest gaan werd er gelachen toen ik mijn links-rechts-probleem uitlegde. ik kreeg de baan en heb 31 jaar bij KEMA gewerkt. De stomste succesvolle sollicitatie ooit.

Dini en Gerard

Ga zo door wij genieten hier wel van, groetjes en tot ziens.

Hetty

Wat een werk, maar het resultaat is er dan ook naar!
Lieve groet

Marie-Therese

Wat een mooi fotoboek en inderdaad er was héél veel herkenning. Heb 2 x door de album (UNESCO boek 3) gekeken. Zo mooi was het.
Ik vergeet nooit meer de rondreis over Sicilië en dat we overvallen waren in Palermo met alle gevolgen van dien.
Wat is het toch fijn als je van reizen houdt, men krijgt een andere kijk op alles en je waardeert ook dat wij het in ons
landje nog niet zo gek zitten in vergelijking soms met andere landen. Neem Roemenië maar.
Hopelijk kan ik volgend jaar wel naar Namibie, gewoon afwachten.
Het gaat jullie goed en blijf gezond.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!